Nejoblíbenější - Seriály #1

15:10

Ahoj, dneska jsem se rozhodla že se chci s ostatníma podělit se seznamem mých nejoblíbenějších seriálů,a že jich není málo:D.. O ději jsem se moc nerozepisovala, vše si můžete najít na CSFD :)
Doporučuju koukat v originálním znění ,většinou je to vždycky lepší než dabing
Na sledování seriálů online doporučuju TOPSERIALY.SK

1) Game of Thrones (Hra o trůny)  

                                                                                   






Jako halooo ? Tohle je naprosto skvělej seriál! Nechápu, že jsem na něj nepřišla už dřív, první díl mě teda moc nebral,takže jsem to hrozně odkládala, ale fakt to vydržte, stojí to za to!
Děj se točí okolo sedmi království západozemí, otázkou celého seriálu je kdo usedne na Železný trůn a těmto království bude vládnout.Zatím je 6 sérii po 10 dílech, a přijde mi , že každou sérii se to zlepšuje. Malá rada : Nehledejte si oblíbenou postavu, většinou stejně zemře :)
Na CSFD má Game of Thrones zasloužených 92%

2) The Vampire Diaries (Upíří deníky)









Tenhle seriál je taky moje hrozná srdcovka, všechny postavy vám 100% přirostou k srdci a každou sérii se všechno mění , pořád se děje něco nového proto mi přijde, že mě to nikdy nepřestane bavit, i když už zbývají 4 epizody do konce.
Seriál se točí okolo dvou upířských bratrů Damona a Stefana kteří se přestěhují zpět do Mystic Falls kde se podle mě dějí čím dál tim víc divnější a strašidelnější věci:D.
Je skvělý sledovat jak se jejich vztahy mění,poslední série je 8.která  má zatím 13 dílů z 16
Na CSFD mají Upíří deníky 64%

3)  The Flash















Tenhle seriál sleduju poměrně nedávno, ale je to skvělý! Na postavy se rychle zvyká a děj je pořád něčím zajimavý :)
Hlavním hrdinou je Barry Allen při výbuchu urychlovače částic získá své schopnosti díky kterým se stane nejrychlejším mužem na světě, a díky těmto schopnostem začne za pomoci svých přátel ve Star Labs pomáhat ostatním lidem,a bojovat proti nepřátelům
Na CSFD má The Flash 77%

4) The 100 (Prvních 100)















Tohle je pro mě poměrně nový seriál,ale je fakt skvělý. Od první série po nejnovější se toho hrozně moc změnilo, příběh nikdy nezůstává stejný , postavy jsou skvělé a každý si určitě najde svého oblíbence :)
Děj se točí jak už je z názvu jasné okolo 100 vyvolených , kteří byly posláni na zem aby zjistili jestli je znovu obyvatelná. Na zemi se sice bydlet dá,ale čeká je tam plno nebezpečí a nepřátelů.
Na CSFD má The 100 76%

5) The Fosters 









The Fosters je seriál úplně vybočující z řady seriálů na které koukám  , seriál se točí okolo vztahu dvou žen které  společně vychovávají děti,na nějaký čas u nich měla bydlet dvojice sourozenců z Dětského domova, kteří si je později nechali nadobro.
V seriálů se děje spoustu romantických scének,ale taky plno scénech ze kterých si budete trhat vlasy :)
Na CSFD mají The Fosters 79%

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Díky za typy, já mám třeba hrozně ráda Once upon a time je to fantasy ,takový remake pohádek ale moc pekne udelany

    Mrkni na muj blog❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na OUAT taky koukám,je to skvělý! :)

      Tvůj blog mi nejde rozkliknout....:D

      Vymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Vítej v blogerském světě :)
    Nejdříve ke článku: GoT je asi nejlepší seriál co znám :) A pak mám ráda seriály jako Arrow, Once upon a time, Reign, Tudorovci a sitcomy jako je How I met your mother nebo Baby daddy :)

    A teď k tvému blogu: Doufám, že se nijak neurazíš a přijmeš konstruktivní kritiku a radu pro budoucí články. Líbí se mi styl tvého psaní, ale trošku bych si pohlídala odřádkování mezi seriály (třeba GoT a Upíří deníky máš odřádkované od předešlého seriálu a potom ti nadpisy dalších seriálů splývají s předchozím popisem seriálu). Potom bych ubrala odřádkování mezi obrázkem a popisem, protože člověk musí rolovat delší dobu a nenavazuje čtením na článek. Jsou to sice takové blbosti, ale oko to vidí :) :D

    A přidala bych nějakou možnost sledování tvého blogu, protože až budeš mít pravidelné čtenáře, rovnou v seznamu četby uvidí tvé nové články.

    Tak ať ti to píše! :)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky