Jak na Školu? - Rady pro studenty

7:20

Ahoj! Dneska jsem přemýšlela, o čem bych chtěla psát, a vzhledem k tomu že 3/4 mého života tvoří škola (bohužel) tak se chci podělit s věcmi na které jsem přišla během doby co chodím do školy :) Začala bych asi tím, aby jste se nebáli brát si práci na víc. Tím myslím hlavně chození na olympiády, myslím že školní kolo může zkusit poměrně každý,a opravdu, nebojte se toho, pokud se dobře umístíte do budoucna vám to může pomoct.Každý by o sobě měl umět něco říct, co dokázal, a opravdu i tahle věc se počítá , a zase tolik času to nesežere, a jestli si myslíte , že na olympiádu nemáte , není to pravda. Chápu, že například matematika někomu jít prostě nemusí, ale například olympiáda z Dějepisu je skvělá příležitost, většinou dostanete zadané téma a materiály které se musíte naučit, potom jde už jen o píli, to samé je olympiáda z biologie,  a v téhle době už angličtinu umí skvěle kde kdo, opravdu běžte to zkusit. Navíc, pokud jste na základní škole a chystáte se na střední a v olympiádě se umístíte v okresním kole ( nebo v dalších) , píše se to na vysvědčení, a to vám k přijímačkám na vaši vysněnou střední fakt pomůže. Další věc kterou chci probrat jsou prezentace. Nebojte se toho ,  pokud jste stydliví překousněte to. Dobrou prezentací uděláte dojem na vašeho učitele a i samy na sebe. Jak už jsem psala, každý by o sobě měl umět něco říct a to se pojí i s prezentováním sebe.Vezměte si,že před vámi stojí člověk, který vám může nabídnout vaši vysněnou práci. Co mu řeknete? Musíte udělat dojem, říct mu popřípadě co jste dokázali a tohle je prostě v životě potřeba a ano jedna malá prezentace ve škole vám k tomuhle hodně pomůže !! ☺
Určitě jsou také důležité školní eseje/referáty, snažte se je neodbýt, a dělejte věci co nejdřív. Protože je 100% lepší začít s esejí 2 týdny před odevzdáním než 3 dny před odevzdáním , na všechno máte víc času a můžete to dělat s klidem. Navíc stačí udělat každý den kousek takže vám to nezabere celý jeden den.
Doufám že jsem vám třeba s něčím pomohla, napište mi do komentářů jak to máte vy s prezentacemi a jestli třeba chodíte na nějaké olympiády. ☺
                                                                                   

You Might Also Like

7 komentářů

  1. JournalTravelis.blogspot.cz5. února 2017 v 14:11

    Hezký příspěvek, já se teda sice referátům a celkově práci na víc vyhýbám,ale olympiádu chci zkusit, hlavně protože už jsem v 9 ročníku a zapisuje se mi to na střední takže jak už jsi psala, mohlo by mi to pomoct ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Na olympiády chodím už od 6 třídy, a musím být prostě na každé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je dobře!:) Obdivuju lidi co zvládají olympiády z matematiky:D.
      Nedávno jsem byla na pythagoriádě a nic moc teda:D

      Vymazat
  3. Olympiády mě nikdy moc netáhly. Pár jsem zkusila, pak mě to přešlo. Prezentace dělám ráda, ale před třídou bývám nervózní a jen těžko to potlačuji. :D :)
    http://podmrakem.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem vždycky hrozně nervózní, hlavně když se tě snaží celá třída rozesmát,ale je to o zvyku:)

      Vymazat
  4. Já jsem na každé olympiádě,většinou se i umístím:))
    Ale jakmile mám něco říkat před třídou tak jsem v koncích...:D!

    OdpovědětVymazat

Oblíbené příspěvky